Davut Güloğlu Nurcanım Dinle

19 Aralık 2010 Pazar



          Davut Güloğlu NURCANIM
Kar beyazdu beyazdu
Bana yaptığın nazdu da,Bana yaptığın naz du
Bakışlarından belli vallahi bu kız nazlu
Oy Nurcanım  nurcanım,kurbandır sana canım
Ne dedum de daruldun,gelsana gelsana gelsana kucuk hanum
Ne dedumda daruldun ,gelsana gelsana gelsana gel gel gel,
Gelsana kucuk hanum

Bugun dere tasarmı ,taşar beni asarmı da taşar beni aşarmi
Ha bu rizelu uşak bi an sensuz yaşarmı
Oy Nurcanum Oy Nurcanum,kurbandur sana canım
Ne dedum de darulduni gelsana gelsana gelsana kucuk hanum
Ne dedumda darulduni gelsana gelsana gelsana gel gel gel
Gelsana kucuk hanum

Dere akayi dere , iki ucu bir yere  iki ucu bi yere
Nurcan benide götür senun gittiğin yere
Oy Nurcanum Nurcanım Kurbandur sana canum
Ne dedum de darduldun gelsana gelsana gelsana kucuk hanum
Ne dedumda daruldun gelsana gelsana gelsana gel gel gel
Gelsana kucuk hanum

Oy Nurcanum Nurcanım kurbandur sana canum
Ne dedumda daruldun gelsana gelsana gelsana kucuk hanım
Ne dedumda daruldun gelsana gelsana gelsana gell gel gel

0 yorum:

Yorum Gönder